Som ordförande vill jag rikta ett stort tack för gårdagen och för att så många deltog – dessutom med så fin energi.
Hemsidan är nu uppdaterad med nya kontaktuppgifter efter det konstituerande mötet. De förändringar som skett inför året är att Andreas Nilsson går in som vatten- och registeransvarig, och att Ragnar Ivarsson, som tidigare var suppleant, nu tillträder rollen som sekreterare. Per-Ivar går i sin tur in som suppleant.
Vår valberedning har också utökats och kommer att återkomma med kontaktuppgifter inom kort.
Under de kommande cirka 14 dagarna har vi ett antal administrativa uppgifter att slutföra, bland annat att färdigställa det konstituerande protokollet samt årsmötesprotokoll och registrera dessa hos Lantmäteriet samt HSB.
Vi vill också passa på att hälsa alla nya medlemmar varmt välkomna – vi går in i 2026 med en bra känsla.
Vi har fått frågor kring varför betalningen för vatten- och medlemsavgiften upplevs som sen. Detta är medvetet planerat till efter styrelsemötet, då både debitering och budget fastställs först i samband med detta.
Tack igen för ert engagemang och hör gärna av er redan nu till valberedningen om ni vill ha information om styrelsearbetet eller komma och besöka oss på något av våra möten!
