Sämre väder är att vänta!
Imorgon har det tagits beslut att stänga poolen så ni som morgonsimmar hinner göra det en sista gång! I år har poolen verkligen använts vilket känns extra kul att vi kunde ha den öppen en bit in i september också. Tennisbanan är igång med nät ett tag till.

