Nu på fredag kommer el finnas ut till gräset bakom pool/tennisbana. Där finns även midsommarstången.
Brukligt är att ta med sig blommor och grönt och klä denna och resa den tillsammans från kl 10.00.
14.00 kommer den som önskar med respektive picknick korg och njuter av solen (hoppas vi) och Allan har återigen lovat att stå för musiken.
Väl mött!
PS. Detta är inget styrelsen arrangerar utan bygger på medlemmarnas initiativ.
0 kommentarer